سر آغاز

 به نام بعضی ها
درود
بعد از کلی جون کندن سر اسم وب لاگ (همه اسمهای با حال رو برداشته بودن اینم دست فیلسوف بدون پاش یه طورایی بشه یاریم کرد ) ٬ خواستم وبلاگ رو با شعر نی نامه شروع کنم دیدم  فیلسوفی جون وبلاگشو باهاش شروع کرده ٬ گفتم شاید ازم به خاطر کپی برداری شکایت کنه
خواستم  اون شاه بیتای اول شاهنامه بزارم ٬ باز دیدم شاید فردوسی بیاد یقم بگیره ٬اس امس فیلی امد گفت اسما چطور بود(خروس.... ) . باری خواستم بنویسم به نام خدا خودمو راحت کنم دیدم شاید خدا هم بهم گیر بده ٬
دقیدم بابا (دق کردیم) نوشتیم به نام بعضی ها ٬
میگم بعضی ها نیان گیر بدن
نظرات 4 + ارسال نظر
کامیرا یکشنبه 26 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 01:50 ق.ظ http://bandarabbascity.blogsky.com

به به سلام. فکر کردی ساعت ۱۲.۴۳ شب میای وبلاگ می زنی ما خبردار نمی شیم؟ نه داداش. ما یه مرام داریم به اسم مرام توله ای! یه چیزی تو مایه های سگی اما خفن تر!

خلاصه اینکه خوش آمدی. قالبی چیزی خواستی بگو. موضعتو هم از همین الان مشخص کن!

ساحل شنی سه‌شنبه 28 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:05 ق.ظ

درود به کامیرای عزیز
ما کوچیک شما هم هستیم
برا قالب و موضع بعدا با هم صحبت میکنیم
فعلا مرخصی دارم و می رم یه چند روزی مسافرت کرمان

میثم پنج‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 11:15 ق.ظ http:// mmd137.blogfa.com

لطفامرالینک واجازه لینک راهم به مابدهید

نقابدار جمعه 31 فروردین‌ماه سال 1386 ساعت 12:38 ق.ظ http://masking.blogsky.com

یاد ایامی که گذشت .
پشت سرت را که نگاه کن .
کوه ها خاموشند .



اینم یه فی البداه تقدیم به بهترین خودم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد