کاش اینجا هم آشغالی مثل کانادا بود

درود
داشتم تو نت گشتی می زدم  که این تیتر ( من از کانادا متنفرم ) رویت شد .  از سر کنجکاوی رفتم ببینم چه خبره . هر چند نوشته طنز بود و آدم به این نتیجه میرسه این کانادا واقعا کشور آشغالیه ولی 
 
                               من از این آشغالا می خوام 
 
                                     
نظرات 4 + ارسال نظر
مرجان پنج‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:30 ب.ظ

منم میخوام شدید!!!

یادم نمیاد رنگ باخته باشی رفیق!

نینا دوشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 08:59 ب.ظ http://www.joojoo6.blogfa.com

سلام
اگه میشه ثل انعتاس را بیشتر توضیح دهید.

با تشکر

مجتبی چهارشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1386 ساعت 01:28 ب.ظ

قاسمی چهارشنبه 6 آذر‌ماه سال 1387 ساعت 10:09 ق.ظ

سلام فکر منک در Persian tools گفته بودید خریدار O2 Flame هستید من یدونه تمیزش دارم خواستید با من تماس بگیرید
09329611329

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد